مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-25حوادث

افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری 2 معتاد


دو معتاد که به عنوان مسافر سوار خودروی پیرمردی شده و او را کشته بودند بعد از 3 ماه با تلاش پلیس شهرستان نجف آباد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ میثم گوهری آرانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: غروب 28 مهر یکی از واحدهای گشت انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت در جاده ای نزدیک ورودی این شهرستان با جسد یک پیرمرد مواجه شده و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی را در جریان می گذارند.

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت در محل حضور یافته و با مشاهده آثار خفگی در گلوی این پیرمرد فرضیه قتل وی به اثبات رسید.

کارآگاهان در کمترین زمان هویت مقتول را به دست آورده و خانواده او را در جریان قرار دادند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد 77 ساله برای شرکت در مراسم ختم یکی از اقوام خود به یکی از استان های همجوار رفته و شب قبل با خودروی شخصی به شهر خود عزیمت کرده اما بعد از گذشت ساعت ها همه اعضای خانواده و اقوام از او بی اطلاع بودند و گوشی تلفن همراهش را هم پاسخ نمی داده است.

تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه خودروی شخصی مقتول که در ورودی یکی از شهرهای اطراف این شهرستان رها شده بود توسط یکی از گشت های انتظامی کشف و با بررسی تراکنش حساب بانکی مقتول مشخص شد مبلغ 2 میلیون و 600 هزار تومان از حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری 2 معتاد

افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری 2 معتاد