مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-25سياسي

دفاع از اسلام و حفظ جایگاه رهبری اولویت برنامه های دهه فجر باشد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در جهان است که باید دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه های دهه فجر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل با اشاره به اینکه باید برنامه های دهه فجر امسال زیر پرچم کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل برگزار شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی مردمی ترین حکومت در جهان است که باید دفاع از اسلام، حفظ جایگاه رهبری و تقوای حداکثری در اولویت برنامه های دهه فجر باشد.

وی افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری برنامه ها و جشن ها در این راستا گام های جدی برداشته شود و علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، فرهنگ شهادت هم در جامعه ترویج شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف به ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر دشمنان انقلاب را از اقدامات خصمانه شان مأیوس کرده و آنها را مجبور به عقب نشینی از اهداف و برنامه های شوم شان خواهد کرد.

قاسمیان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم بوده و ضروری است که مردم با حضور در این برنامه ها از خدمات عمومی دولت و انقلاب مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از اسلام و حفظ جایگاه رهبری اولویت برنامه های دهه فجر باشد

دفاع از اسلام و حفظ جایگاه رهبری اولویت برنامه های دهه فجر باشد