مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-25سياسي

2700 دانشمند ایرانی به کشورمان بازگشتند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دو هزار و 700 دانشمند ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده بودند، در یک سال و نیم اخیر به ایران بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، احمد ریواده، معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امشب در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در فرمانداری شهرستان شاهرود، با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم پاسخگویی به مردم بوده و این مهم به همه مسؤولان ابلاغ شده است، اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی استان سمنان بیش از هر زمان دیگری با ریاست شخص استاندار سمنان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ریاست شورای اطلاع رسانی در استان ها را به استانداران سپرده است، اضافه کرد: این شورا، مدیران را مکلف کرده تا در صورت بروز ابهامات یا پرسشی از سوی رسانه ها یا در فضای مجازی، ظرف مدت یک ساعت پاسخگوی مسأله باشند و پاسخ خود را به صورت رونوشت به شورای اطلاع رسانی استان نیز ارسال کنند.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه رییس جمهور در ابتدای دولت مردمی از طرح تحولی رونمایی کرد که چالش ها و تحولات لازم در تمام عرصه ها در آن لحاظ شده است، گفت: همه دولت مردان باید وظایف محوله را بر حسب عملکردها تنظیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 دانشمند ایرانی به کشورمان بازگشتند

2700 دانشمند ایرانی به کشورمان بازگشتند