مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 03:202023-01-25سياسي

جهاددانشگاهی خود را از دانشگاه جدا نمی داند


رییس جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: جهاددانشگاهی خودش را از دانشگاه منفک نمی داند و یکی از ویژگی های این سازمان همین ارتباط مستمر و تنگاتنگ با دانشگاه است.

- حمیدرضا بیدخوری شامگاه پنجم بهمن در گردهمایی سالانه پژوهشگران و فناوران سازمان جهاددانشگاهی که در مجتمع شریعتی مشهد برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: سه رویکرد کلان جهاددانشگاهی عبارت است از توسعه دانش فنی نیازمحور، توسعه فرهنگ انقلابی در دانشگاه ها و ارائه خدمت به اقشار کمتر برخوردار.

خوشبختانه جهاددانشگاهی توانسته است در تحقق این سه رویکرد به توفیقات خوبی دست یابد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی تنوع فعالیت ها در این نهاد را نقطه قوت آن دانست و عنوان کرد: تنوع فعالیت ها در تداوم حیات این سازمان تاثیر مثبت داشته و نه تنها موجب تضعیف فعالیت ها نشده، بلکه در تمام حوزه ها نیز تاثیرگذار بوده و با دستاوردهای بالایی همراه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت فناوری و پژوهش، ضروری است نقش جهاددانشگاهی به عنوان نهاد دانش بنیان در آینده به صورت ویژه تری مورد تبیین قرار گیرد.

رسالت دانشگاه تربیت نیروی انسانی است در بخش دیگری از مراسم، دکتر احد ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد عنوان کرد: در سال های اخیر جریان جمعیتی و جهت گیری های آموزش، پژوهش و فناوری به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی خود را از دانشگاه جدا نمی داند

جهاددانشگاهی خود را از دانشگاه جدا نمی داند