مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 06:002023-01-26بين الملل

رفتارمخرب آمریکا موجب ناامنی و بی ثباتی بین میلیونها سوری شده است


نماینده دائم سوریه رفتارهای مخرب آمریکا را موجب ایجاد ناامنی و بی ثباتی بین میلیون ها نفر از شهروندان سوری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که سیاست های نادرست آمریکا در جهان و منطقه به ویژه در سوریه منجر به بی ثباتی و ناامنی و از بین بردن دستاوردهای توسعه ای شده که طی دهه ها به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، بسام صباغ همچنین افزود که رفتار مخرب واشنگتن منجر به ناامنی و بی ثباتی بین میلیون ها سوری شده و بسیاری از آنها را به آوارگان و پناهندگان تبدیل کرده است.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، در جلسه شورای امنیت درباره امور سیاسی و بشردوستانه در سوریه توضیح داد که اصرار برخی کشورها بر الگوی گفتگوهای مکرر شورا در هر ماه در مورد سوریه، بدون اینکه هیچ تحولی ایجاد کند، موید بی توجهی آنها به حفظ وقت و منابع شورا است و بر تمایل خود برای سوء استفاده از این شورا برای تکرار پویش های دروغ و اطلاعات نادرست علیه سوریه و طرح اتهامات بی اساس تاکید می کند.

صباغ با اشاره به دلایلی که سوری ها را به این وضعیت دشوار انسانی کشانده و منجر به تشدید و تداوم آن شده است، گفت: سیاست های نادرست آمریکا در جهان و منطقه به ویژه در سوریه منجر به بی ثباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارمخرب آمریکا موجب ناامنی و بی ثباتی بین میلیونها سوری شده است

رفتارمخرب آمریکا موجب ناامنی و بی ثباتی بین میلیونها سوری شده است