مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 07:202023-01-26اقتصادي

پرداخت 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان سمنانی


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای امسال، بیش از 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان این استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر ساخت، خرید، مقاوم سازی و مرمت واحدهای مسکونی مددجویان، خدمات دیگری نیز به آنها ارائه شده، تصریح کرد: برای آن دسته از مددجویان که مستأجر هستند، شرایطی را فراهم شد تا توان پرداخت ودیعه مسکن و کمک هزینه اجاره بها را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، قریب به 38 هزار نفر در استان سمنان تحت حمایت این نهاد هستند که علاوه بر خدمات مسکن، در راستای حمایت از مددجویان زیرپوشش خود، اقدامات مختلفی را در بخش های تأمین جهیزیه، کمک هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، کمک هزینه درمان، و تأمین بسته های معیشتی را در دستور کار داده تا توانمندی و خارج شدن از چرخه حمایتی و رسیدن به استقلال آنها ممکن شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه دو هزار و 450 خانوار تحت حکایت کمیته امداد استان سمنان از کمک هزینه اجاره بها برخوردار می شوند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 17 میلیارد و 500 میلیون تومان ودیعه مسکن از طریق همکاری بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و 765 میلیون تومان اجاره بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان سمنانی

پرداخت 18 میلیارد تومان ودیعه مسکن و اجاره بها به مددجویان سمنانی