مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 08:062023-01-26حوادث

دستگیری 44 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز توسط مرزبانان آبادان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته در راستای کنترل و انسداد مرزهای آبی، خشکی و رودخانه ای استان و در پی اشراف اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اتباع بیگانه قصد خروج غیرقانونی از مرز را دارند، موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران به محل مورد نظر اعزام و با اجرای گشت نامحسوس و کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی پس از گذشت چندین ساعت 44 نفر تبعه کشور پاکستان را که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشتند دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: همه اتباع دستگیر شده، بدون مدارک قانونی و به صورت غیر مجاز وارد کشور شده بودند و از طریق آبراه اروند قصد خروج از کشور را داشتند.

وی ادامه داد: هر تبعه خارجی برای ورود و اقامت داخل کشور باید مجوز لازم را از مراجع رسمی اخذ کند و در غیر این صورت مرزبانان با آنها برابر قانون برخورد خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گفتنی است اتباع دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 44 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز توسط مرزبانان آبادان

دستگیری 44 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز توسط مرزبانان آبادان