مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-26سياسي

برای هنرمندی که ترجیح داد عوض ستاره بودن، دلسوز موسیقی باشد!


فاضل جمشیدی می گوید که خود را از سرمایه دارترین مردم دنیا می داند حتی بیشتر از بیل گیتس؛ چون با بزرگانی مانند کامبیز روشن روان کار کرده و هیچگاه هم به نتیجه فکر نمی کند.

- برای هنرمندی که ترجیح داد عوض ستاره بودن، دلسوز موسیقی باشد! فاضل جمشیدی می گوید که خود را از سرمایه دارترین مردم دنیا می داند حتی بیشتر از بیل گیتس؛ چون با بزرگانی مانند کامبیز روشن روان کار کرده و هیچگاه هم به نتیجه فکر نمی کند.

او هیچگاه از اینکه خود را بازخرید کرد و با حقوق پایین در خانه موسیقی به کار مشغول شد پشیمان نیست؛ چراکه این کشور تنها ستاره نمی خواهد، بلکه دلسوز هم می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل جمشیدی هنرمندی است که بیشتر از آنچه که یک خواننده باشد، همانطور که خودش هم می گوید، دلسوز موسیقی و هنر ایران است؛ خصلتی که اتفاقا در راستای آن قدم های زیادی برداشته است.

البته که فاضل جمشیدی که همین هفته 63 ساله شد، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته جامعه شناسی فراگرفته و شاید همین امر نیز موجب شده که او همواره در فعالیت های هنری خود دغدغه اجتماعی داشته باشد.

جمشیدی همان فردی است که همواره در یاد کردن از هنرمندان قدیمی و پیشکسوت که شاید در برهه ای مورد بی مهری قرار گرفته باشند، پیش قدم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هنرمندی که ترجیح داد عوض ستاره بودن، دلسوز موسیقی باشد!

برای هنرمندی که ترجیح داد عوض ستاره بودن، دلسوز موسیقی باشد!