مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:312023-01-26سياسي

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد حماسه ششم بهمن آمل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت چهل و یکمین سالگرد حماسه آفرینی مردم آمل پیامی صادر کرد که به شرح زیر است.

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر ارواح پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و بیش از 10 هزار و 400 شهید استان لاله خیز مازندران، ارواح طیبه هزار و 12 شهید والامقام شهرستان آمل به ویژه 41 شهید حماسه ششم بهمن.

یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های زنان و مردان بصیر و ولایتمدار شهرستان آمل، شهر هزار سنگر در روز ششم بهمن ماه 1360 که در مبارزه با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی خوش درخشیدند، از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم آن دیار علوی پاک نخواهد شد و بدون شک آن مجاهدت ها از مصادیق صیانت و پاسداری از ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از آرمانهای سترگ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به شمار می آید.

این واقعیتی انکار ناپذیر است که نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل با انواع ترفندها و نیرنگ های شیطانی و ایجاد جنگ روانی و ترکیبی علیه ملت های آزادی خواه، صلح طلب، عدالت جو و مستقل، با حمایت از تروریست های خودساخته و ایجاد جنگ های نیابتی، کشورها را مورد تهاجم و تجاوز قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد حماسه ششم بهمن آمل

پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد حماسه ششم بهمن آمل