مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-26ورزشي

دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد


نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوبعلی نظری شامگاه چهارشنبه و در آستانه 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: رویکرد اساسی در دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمانی آن با اعیاد مذهبی ماه رجب، می تواند منجر به فضای مفرحی در اجرای برنامه های ارائه شده برای مردم شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نقش دهندگی اثر تربیتی دارد بیان کرد: نوجوانان باید مخاطب اصلی برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشند بر همین اساس پیشنهاد می شود با توجه به اینکه ورزش فرصت ویژه ای برای بستر حضور جوانان و نوجوانان در جامعه ایجاد می کند و نشاط روحی را فراهم می آورد به برگزاری مسابقات ورزشی باید با هدف ایجاد روحیه انقلابی توجه شود.

وی ادامه داد: این مسابقات از سوی اداره کل های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان برنامه ریزی شود تا با ایجاد فضای شاد و رقابتی، خاطرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد

دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد