مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-26سياسي

قانونگذاران پرو خواستار استیضاح رییس جمهور کنونی شدند


قانونگذاران پرو که شامل احزاب سیاسی چپ و حزب سیاسی پدرو کاستیو، رییس جمهور برکنار شده این کشور است، پیشنهاد استیضاح رییس جمهور فعلی را به دلیل بی کفایتی اخلاقی عنوان کردند.

- قانونگذاران پرو که شامل احزاب سیاسی چپ و حزب سیاسی پدرو کاستیو، رییس جمهور برکنار شده این کشور است، پیشنهاد استیضاح رییس جمهور فعلی را به دلیل "بی کفایتی اخلاقی" عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانونگذاران پرو به روزنامه لا ریپابلیکا گفتند: ما پیشنهاد استیضاح دینا بولوارته رییس جمهور کنونی پرو را مطرح می کنیم و دلیل ما این است که ایشان دائما بی کفایتی اخلاقی خود را نشان می دهد.

طبق گزارش اسپوتنیک، از دیگر دلایل این قانونگذاران جهت استیضاح رییس جمهور کنونی پرو می توان به مواردی نظیر اعتراضات سراسری، اعلام وضعیت فوق العاده، سوءاستفاده نیروهای امنیتی از قدرت علیه معترضان و مرگ 27 تن بر اثر تیراندازی در حین اعتراضات اشاره کرد.

در متن درخواست این قانونگذاران آمده است: اگرچه مردم ما به معنای واقعی کلمه و به طور فجیعی قتل عام می شوند، اما گویا خانم بولوارته و دیگر وزرای کابینه ایشان قصد استعفا و کناره گیری از قدرت را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران پرو خواستار استیضاح رییس جمهور کنونی شدند

قانونگذاران پرو خواستار استیضاح رییس جمهور کنونی شدند