مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-26پزشكي

85 درصد اتباع خارجی دشتستان واکسن فلج اطفال و سرخک دریافت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیش از 85 درصد از اتباع خارجی ساکن در دشتستان واکسن فلج اطفال، سرخجه و سرخک را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماریا خویش دوست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دشتستان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همچنین فعالیت بخش کشاورزی، هرساله پذیرای تعداد زیادی از کارگران اتباع خارجی به صورت فصلی و دائم است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزهای انجام شده، تیم های سیار واکسیناسیون به این مناطق اعزام و گروه های هدف که کودکان زیر 15 سال هستند، واکسن فلج اطفال، سرخک و سرخجه دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: از آغاز پویش تا پایان دی ماه با توجه به تلاش مراقبین سلامت و بهورزان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت بیش از 85 درصد از جمعیت گروه هدف (6 هزار و 717 نفر) اتباع خارجی واکسینه شده اند و از ابتدای بهمن ماه لکه گیری افرادی که واکسینه نشده اند، آغازشده است.

وی گفت: غربالگری بیماری سل ویژه اتباع خارجی 12 سال به بالا از اول بهمن آغاز و تا پایان اسفند ادامه دارد و 6 تیم 2 نفری در شهرهای تنگ ارم، وحدتیه، آبپخش و برازجان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد اتباع خارجی دشتستان واکسن فلج اطفال و سرخک دریافت کردند

85 درصد اتباع خارجی دشتستان واکسن فلج اطفال و سرخک دریافت کردند