مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-26سياسي

شناسایی شبکه متخلف صدور پروانه های پزشکی/ ابطال پروانه 21 پزشک متخلف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا اسدی سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی درخصوص اقدامات این سازمان برای شناسایی افراد متخلف و فاقد صلاحیت حرفه پزشکی توضیح داد: - سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی از شناسایی شبکه متخلف صدور پروانه های پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا اسدی سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی درخصوص اقدامات این سازمان برای شناسایی افراد متخلف و فاقد صلاحیت حرفه پزشکی توضیح داد: حدود هشت ماه است که سازمان نظام پزشکی درحال کار بر روی شناسایی پروانه های متخلف است.

وی ادامه داد: با توجه به شکایات مردمی و گزارش های تخلفی که به دست ما رسیده بود قرار بر این شد که این گزارش ها صحت سنجی شوند، بر اساس همین صحت سنجی استعلاماتی از دانشگاه ها و مراکز ذی ربط گرفتیم و مشخص شد که این افراد در گرفتن مجوز ها و نامه های خود تخلفاتی داشته اند.

اسدی با بیان اینکه 3 نفر در خارج از سازمان به عنوان رابط فعالیت داشتند و کار ها را پیگیری می کردند عنوان کرد: این افراد پس از شناسایی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، برخی دیگر از افراد نیز در برخی دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه تخلفات صدور پروانه ها نقش داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی شبکه متخلف صدور پروانه های پزشکی/ ابطال پروانه 21 پزشک متخلف

شناسایی شبکه متخلف صدور پروانه های پزشکی/ ابطال پروانه 21 پزشک متخلف