مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-26اجتماعي

بیش از 109 هزار تماس با سامانه 141 سیستان و بلوچستان


رییس مرکز مدیریت راه های راهداری وحمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از ثبت 109 هزار و 307 تماس در حوزه های حمل و نقل و راهداری با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های این اداره کل خبرداد.

- زهرا نخعی مقدم در گفتگو با، افزود: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل برون شهری هستند.

وی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، شرایط مسدود و بازگشایی راه ها، محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مسیرهای دریافت و رفت و آمد بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند با تماس با سامانه 141 به آنها دسترسی پیدا کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان تصریح کرد: دریافت اطلاعات تصادفات، ثبت مشکلات جاده ای و شکایت از ناوگان حمل ونقل عمومی از دیگر مواردی است که شهروندان عزیز می توانند از طریق سامانه 141 با مسئولان این اداره کل در میان بگذارند.

نخعی مقدم در پایان از کاربران جاده ای خواست با توجه به فصل سرما و شرایط آب و هوایی، پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را از طریق سامانه 141 پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 109 هزار تماس با سامانه 141 سیستان و بلوچستان

بیش از 109 هزار تماس با سامانه 141 سیستان و بلوچستان