مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-26حوادث

یک قلاده پلنگ در روستایی از توابع شهرستان قوچان کشته شد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ دیشب پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه شهرستان قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر 12 به سویش از پای در آمد.

- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: یک قلاده پلنگ دیشب پس از حضور در آغل گوسفندان در یک روستا در حاشیه منطقه حفاظت شده قرچغه شهرستان قوچان توسط یک روستایی با شلیک مستقیم اسلحه دولول کالیبر 12 به سویش از پای در آمد.

مهدی اله پور گفت: شب گذشته طی گزارش مردمی به محیط بانان پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده قرچغه، مبنی بر حضور پلنگ در آغل گوسفندان و ایجاد خسارت به تعدادی از دام های موجود در دامداری، محیط بانان با وسایل و تجهیزات زنده گیری، به محل عزیمت کردند اما متاسفانه قبل از رسیدن محیط بانان به محل، یک فرد روستایی به رغم اینکه پلنگ برای مردم خطر جانی هم نداشت و در آغل گرفتار شده بود ، این حیوان را از پا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا وی اضافه کرد: در دقایق اولیه تماس و اطلاع به محیط بانان شهرستان قوچان، همزمان با حرکت محیط بانان منطقه حفاظت شده قرچغه به سوی محل حادثه، فرمانده یگان حفاظت استان به همراه کارشناس مسوول اداره نظارت بر حیات وحش با تجهیزات کامل نیز به سرعت مشهد را به سمت شهرستان قوچان ترک و برای زنده گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قلاده پلنگ در روستایی از توابع شهرستان قوچان کشته شد

یک قلاده پلنگ در روستایی از توابع شهرستان قوچان کشته شد