مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-26سياسي

ایرانسل حامی الماسی نمایشگاه کار ایران


پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان ها و شرکت ها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حمایت از نمایشگاه کار امسال که از 5 تا 7 بهمن در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار می شود، فرصت گفت وگوی بی واسطه بین کارجویان با مدیران و کارشناسان جذب و استخدام سازمان های بزرگ را فراهم کرده است.

در پنجمین نمایشگاه ملی کار، بسیاری از کارجویان و شرکت های فعال در حوزه های مختلف کسب و کار از سراسر ایران، به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت های خود حضور خواهند داشت.

ایرانسل نیز به عنوان اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج، با رویکرد اثرگذاری ماندگار در دنیای دیجیتال، به همراه شرکت های زیرمجموعه خود از جمله ایرانسل لبز و ویستامدیا در این نمایشگاه حضور دارد.

ایرانسل پس از چند دوره حضور در نمایشگاه کار، همواره در صدد شناسایی و جذب استعدادها در سراسر ایران است و قصد دارد این نمایشگاه فرصتی باشد تا علاوه بر دانشجویان و کارجویان، تمامی علاقمندان با فرهنگ سازمانی و فرصت های شغلی موجود آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل حامی الماسی نمایشگاه کار ایران

ایرانسل حامی الماسی نمایشگاه کار ایران