مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-26اقتصادي

حل مشکلات روستاهای «هلیله» و «بندرگاه» تسریع شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود با تلاش مسئولان، حل مشکلات روستاهای هلیله و بندرگاه تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون فشارها و تحریم ها موجب تقویت نظام و سپاه عزیز بوده است و این موضع اخیر اتحادیه اروپا موجب قدرتمندی و محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران سرافراز خواهد بود.

وی افزود: از رییس جمهور می خواهیم برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن ها را شکسته است از تمام توان استفاده کرده و تکلیف سرمایه گذاران عرصه تولید را با سد بزرگ محیط زیست یا ایست روشن کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به شدت از شرکت آبفا نسبت به تعلل در انجام پروژه فاضلاب بوشهر و تکمیل پروژه های فاضلاب گناوه و دیلم و بی توجهی کامل نسبت به فاضلاب دو شهر چغادک و عالی شهر گله مند بوده و خواستار و بر استقرار آبفا در خارگ هستیم.

وی تاکید کرد: از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور برای حل نهایی مشکل شناورهای صیادی صید صنعتی که 2 سال است بلاتکلیف بوده و به شدت ضرر کرده اند انتظار داریم که اقدامات لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات روستاهای «هلیله» و «بندرگاه» تسریع شود

حل مشکلات روستاهای «هلیله» و «بندرگاه» تسریع شود