مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-26سياسي

آغاز رقابت 4 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد نانو از ساعت 14 امروز


بیش از چهار هزار دانش آموز امروز ششم بهمن با حضور در مرحله اول چهاردهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، با یکدیگر رقابت علمی خواهند داشت.

- بیش از چهار هزار دانش آموز امروز ششم بهمن با حضور در مرحله اول چهاردهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، با یکدیگر رقابت علمی خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی هر ساله برگزار می شود.

این رقابت علمی ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی در حوزه علوم و فناوری نانو است که در آن دانش آموزانی از مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در رشته ها و مدارس مختلف سراسر کشور با یکدیگر رقابت کرده اند.

تاکنون 13 دوره المپیاد دانش آموزی نانو در سه مرحله آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری یک اردوی علمی-عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری و مرحله نهایی برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون های مرحله عملی معرفی شده اند.

مرحله اول چهاردهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو امروز پنجشنبه ششم بهمن ماه جاری از ساعت 14 در 204 حوزه منتخب سراسر کشور برگزار خواهد شد در حالی که بیش از چهار هزار دانش آموز از مقاطع تحصیلی مختلف برای مرحله اول المپیاد ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 4 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد نانو از ساعت 14 امروز

آغاز رقابت 4 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد نانو از ساعت 14 امروز