مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-26سياسي

تولید و پخش 6500 دقیقه برنامه از صداوسیما لرستان در دهه فجر


در بخش صدا و سیمای لرستان تولید و پخش قریب به 3000 دقیقه برنامه تلویزیونی و 3500 دقیقه برنامه رادیویی را در دهه مبارک فجر خواهیم داشت.

- علیرضا شیروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در خصوص برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه مبارکه فجر در صداوسیمای مرکز لرستان، اظهار کرد: صداوسیمای لرستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های متنوعی را به صورت ویژه از 12 تا 22 بهمن تدارک دیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش سیمای لرستان تولید و پخش قریب به 3000 دقیقه برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صداوسیما لرستان با اشاره به پخش ویژه برنامه زنده شبانه وایک در دهه مبارک فجر، افزود: این ویژه برنامه به تعداد 12 برنامه 55 دقیقه ای به صورت زنده به بررسی تاریخی وقایع انقلاب، شور و نشاط مردم ایران در زمان پیروزی انقلاب، پوشش رویدادهای استان در دهه فجر، دعوت از مسولان اجرایی در خصوص عملکرد و خدمات نظام در اقصی نقاط استان و انعکاس جشن های باشکوه مردمی در شهرهای مختلف، مدارس و دانشگاه ها می پردازد.

شیروی بیان داشت: ویژه برنامه مستند پیشرفت در 5 قسمت 20 دقیقه ای در ایام دهه فجر از دیگر تولیدات سیمای مرکز لرستان است که به انعکاس دستاوردها و خدمات نظام در استان در بخش های صنعت شامل نیروگاه ها، پتروشیمی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و پخش 6500 دقیقه برنامه از صداوسیما لرستان در دهه فجر

تولید و پخش 6500 دقیقه برنامه از صداوسیما لرستان در دهه فجر