مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 11:402023-01-26بين الملل

اولین تماس تلفنی ولیعهد بحرین با امیر قطر از زمان آشتی


ولیعهد بحرین در اولین تماس تلفنی با امیر قطر از زمان آشتی، بر لزوم حل مشکلات موجود میان دو کشور با اتکا به روابط برادرانه منامه-دوحه تاکید کرد.

- ولیعهد بحرین در اولین تماس تلفنی با امیر قطر از زمان آشتی، بر لزوم حل مشکلات موجود میان دو کشور با اتکا به روابط "برادرانه" منامه-دوحه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خلیج آنلاین، سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین در تماس تلفنی که با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر داشت، تاکید کرد، مشکلات موجود میان منامه و دوحه باید با اتکا به روابط برادرانه دو طرف برطرف شوند.

این اولین تماس تلفنی میان بحرین و قطر از زمان آشتی میان دو کشور در اجلاس العلا در اوایل سال 2021 میلادی است که به اختلافات میان قطر و چهار کشور عربی عربستان، امارات، بحرین و مصر پایان داد.

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) اعلام کرد که ولیعهد در این گفتگوی تلفنی سلام و درود حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین را به امیر قطر ابلاغ کرد و به نمایندگی از او برای آل ثانی آرزوی سعادت و سربلندی کرد.

همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل از بنا ، ولیعهد بحرین در این تماس تلفنی بر روابط برادرانه میان دو کشور و دو ملت تاکید کرد و تلاش برای حل تمامی مشکلات و مسایل باقی مانده میان دو طرف در راستای تحقق خواسته های مشترک ملت های آنها و حفظ انسجام شورای همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین تماس تلفنی ولیعهد بحرین با امیر قطر از زمان آشتی

اولین تماس تلفنی ولیعهد بحرین با امیر قطر از زمان آشتی