مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-26فرهنگي

مافیای فرهنگی تاب تحمل سینما را ندارد


یک منتقد سینما با اشاره به اینکه آمار فروش فیلم های «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» نشان می دهد بین سلیقه مردم و مسولین فاصله بسیار زیادی است، بیان کرد: - یک منتقد سینما با اشاره به اینکه آمار فروش فیلم های ملاقات خصوصی و چپ راست نشان می دهد بین سلیقه مردم و مسولین فاصله بسیار زیادی است، بیان کرد: مدیریت در سینما اول شهامت می خواهد و بعد تخصص واقعی تا بتوان با مخالفین کج فهم مقابله کرد چرا که متاسفانه یک جریان مافیایی فرهنگی وجود دارد که تاب تحمل سینما را ندارد.

محمود گبرلو، منتقد و مجری پیشین برنامه سینمایی هفت در یاداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده با انتقاد از برخی شیوه های مدیریتی که نشان از وجود فاصله میان مدیران سینما و سلیقه مردم دارد، به حریان هایی اشاره کرد که گویی از سینما می ترسند چون احتمالا منافع شان را به خطر می اندازد.

او امیدوار است که افراد متوهم واقعیت های جامعه را درک کنند چرا که سینما می تواند بزرگترین رسانه تبلیغی برای عقاید دینی و انقلابی باشد.

متن کامل این یادداشت را با عنوان سینما؛ بازی چپ راست و ملاقات خصوصی در ادامه می خوانید: محمود گبرلو - آمار فروش و استقبال تماشاگر از فیلم های سینمایی(چپ راست و ملاقات خصوصی) در سالن های سینما، قبل از هر چیز به اشتیاق مردم به این نوع موضوع و قصه مرتبط هست؛ نکته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای فرهنگی تاب تحمل سینما را ندارد

مافیای فرهنگی تاب تحمل سینما را ندارد