مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-26اقتصادي

95 درصد از اراضی گندم آبی لرستان تحت پوشش کشت قراردادی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: 95 درصد از اراضی گندم آبی این استان تحت پوشش کشت قراردادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی امروز پنج شنبه در مراسم روز مزرعه، اظهار داشت: به دلیل محدودیت اراضی کشاورزی که وجود دارد تنها راه دستیابی افزایش بهره وری است که همه مدیران و کارشناسان با مشارکت و همدلی تلاش کنند تا به این مرحله رشد تولید برسیم.

وی به سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به استان اشاره کرد و گفت: سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان فرصت مناسبی بود تا از نزدیک به ظرفیت های زیر بخش های کشاورزی آشنا و در زمینه توسعه باغات در اراضی شیب دار از برنامه های مهم برای توسعه آنها در نظر گرفته شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزایش ضریب نفوذ دانش در کشاورزی با تلاش و کوشش کارشناسان، رعایت مسائل فنی توسط کشاورزان و یکپارچه سازی اراضی را، یک راهکار اساسی برای رسیدن به توسعه پایدار دانست.

شاهرخی، تصریح کرد: اجرای برنامه های آموزشی و برگزاری کلاس های ترویجی عامل مهمی در راستای ارتباط مؤثر بین کارشناسان و کشاورزان است که باید به صورت مستمر تداوم داشته باشد.

وی، بیان کرد: در زمینه کشت قراردادی جز استان های برتر کشوری هستیم و 95 درصد گندم آبی تحت پوشش را حاصل تلاش و همدلی کارشناسان مراکز و مسئولین دانست و توجه و تلاش ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از اراضی گندم آبی لرستان تحت پوشش کشت قراردادی است

95 درصد از اراضی گندم آبی لرستان تحت پوشش کشت قراردادی است