مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-26سياسي

سالگرد شهید مجید بقایی در بهبهان برگزار می شود


به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید مجید بقایی فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران آیین بزرگداشتی در شهر بهبهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید مجید بقایی، فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، طلاب، روحانیون، جوانان و نوجوانان خوزستانی در بهبهان برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه ششم بهمن ماه از ساعت 14 آغاز می شود که مردم بهبهان با حضور در آن یاد و خاطره فرزند دلیر خود شهید مجید بقایی را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید مجید بقایی، فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران در کنار تربت پاکش واقع در گلزار شهدای بهبهان برگزار می شود که مردم خوزستان از شهرهای مختلف در این برنامه حضور می یابند.

سردار سرلشکر شهید مجید بقایی در تاریخ یکم بهمن ماه سال 1337 در خانواده ای معتقد و مذهبی در شهر بهبهان دیده به جهان گشود.

پس از عملیات رمضان به سمت معاونت شهید باقری در فرماندهی قرارگاه کربلا منصوب شد.

بعد از عملیات محرم، پس از آنکه شهید حسن باقری جانشین یگان نیروی زمینی سپاه شد، شهید مجید بقایی مسئولیت قوای یکم کربلا را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهید مجید بقایی در بهبهان برگزار می شود

سالگرد شهید مجید بقایی در بهبهان برگزار می شود