مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-26فناوري

رویداد استارتاپی و مسابقه نرم افزار سلامت همراه برگزار شد


در دومین روز از برگزاری کنگره بین المللی سلامت همراه ، رویداد استارتاپی و مسابقه نرم افزار، همزمان با نمایشگاه محصولات فناورانه دانش بنیان، - ایسنا/فارس در دومین روز از برگزاری کنگره بین المللی "سلامت همراه"، رویداد استارتاپی و مسابقه نرم افزار، همزمان با نمایشگاه محصولات فناورانه دانش بنیان، در شیراز برگزار شد.

دبیر علمی و اجرایی پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه گفت: دومین روز کنگره سلامت همراه در شیراز با محوریت کاربرد سلامت همراه در اختلالات تغذیه ای همراه بوده که با توجه به ارائه خدمات آنلاین تغذیه و مشاوره های تغذیه ای، به عنوان یکی از مباحث جذاب برای شرکت کنندگان مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، دکتر سعید معصومی از دیگر محورهای مورد ارایه در دومین روز این رویداد علمی را سلامت همراه در تصویربرداری پزشکی عنوان کرد و افزود: امروزه تفسیر تصاویر رادیولوژی، سونوگرافی، ام ار ای و سی تی اسکن، اهمیت بسیاری پیدا کرده است که با این تکنولوژی پزشکان می توانند بدون حضور در مراکز تصویربرداری به راحتی خدمات تصویربرداری ارایه شده به بیماران را مشاوره و تفسیر کنند.

دبیر علمی و اجرایی پنجمین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز شبیه سازهای پزشکی را یکی از موضوعات مهمی برشمرد که بازار کار بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارتاپی و مسابقه نرم افزار سلامت همراه برگزار شد

رویداد استارتاپی و مسابقه نرم افزار سلامت همراه برگزار شد