مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-26اقتصادي

241 سری جهیزیه بین نوعروسان خراسان شمالی توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 241 سری جهیزیه بین نوعروسان استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال بیش از هزار و 800 سری جهیزیه اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید الهی راد صبح پنج شنبه در آیین توزیع جهیزیه به نوعروسان خراسان شمالی، اظهار کرد: در این مراسم 241 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ارزش جهیزیه های توزیع شده بیش از 7 میلیارد تومان است، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان 30 میلیون تومان است که این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

الهی راد خاطر نشان کرد: این نهاد در راستای ایجاد سهولت در تشکیل خانواده برای فرزندان مددجو به تمامی مددجویان نوعروس جهیزیه اهدا می کند و تاکنون هیچ مددجویی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنمانده است.

وی در انتها گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و 858 سری جهیزیه بین نوعروسان خراسان شمالی توزیع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

241 سری جهیزیه بین نوعروسان خراسان شمالی توزیع شد

241 سری جهیزیه بین نوعروسان خراسان شمالی توزیع شد