مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-26سياسي

شهدا نظام را بیمه و فتنه گران را رسوا کردند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای ما نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه و در همه برهه ها فتنه گران را با خون پاک خود رسوا کردند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای ما نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه و در همه برهه ها فتنه گران را با خون پاک خود رسوا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر پنجشنبه در آیین معارفه رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار کرد: فتنه اخیر به رغم پیچیدگی و تلاش تمام معاندان نظام اسلامی با هوشیاری نیروهای مسلح خنثی شد تا جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با عظمت تمام برگزار کنیم.

وی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با فتنه های مختلف در یک دهه اخیر تلاش کرده تا ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب و آرمان های آن ناامید کند اما این ملت دست از انقلاب، امام، مکتب دینی و ارزشی برنمی دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استکبار جهانی با انواع حیله ها و تردستی ها سعی دارد تا در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور ما سنگ اندازی کند اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع از تحقق آرزوها و امیال شیطانی آنها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا نظام را بیمه و فتنه گران را رسوا کردند

شهدا نظام را بیمه و فتنه گران را رسوا کردند