مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-26اقتصادي

تشکیل 600 پرونده برای نانوایان متخلف چهارمحال و بختیاری/ 22 نانوایی پلمب شد


مسئول دبیرخانه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری 600 پرونده تخلف از واحدهای نانوایی استان به تعزیرات حکومتی ارسال و 22 واحد نانوایی متخلف پلمب شد.

- امین طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به پلمب 22 واحد نانوایی متخلف در استان، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و 700 مورد بازرسی از نانوایی های سطح استان انجام شده که در این بازرسی ها 600 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مسئول دبیرخانه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان چهارمحال و بختیاری افزود: بیشترین تخلفات کشف شده شامل عرضه خارج از شبکه آرد، کم وزن بودن چانه ها و تعطیلی غیرمجاز بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر نظارت از طریق سامانه هوشمند نانینو ، 13 اکیپ نیز به صورت روزانه بر عملکرد نانوایی های استان نظارت دارند.

طهماسبی تهیه بانک اطلاعاتی فعالان حوزه آرد و نان را از مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن تمامی واحدهای نانوایی در مناطق شهری استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند و این دستگاه ها در نانوایی های روستایی نیز به زودی نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 600 پرونده برای نانوایان متخلف چهارمحال و بختیاری/ 22 نانوایی پلمب شد

تشکیل 600 پرونده برای نانوایان متخلف چهارمحال و بختیاری/ 22 نانوایی پلمب شد