مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-26اقتصادي

رفع مشکل و احیای 81 واحد تولیدی در قزوین/ ایجاد بیش از 4 هزار فرصت شغلی در سالجاری


در راستای تحقق دستورات رییس دستگاه قضا، در سال جاری 40 واحد تولیدی رفع مشکل و 41 واحد تولیدی استان قزوین احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی درباره اهم فعالیت ها و اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین با بیان اینکه در راستای تاکیدات رییس دستگاه قضا و حمایت از تولید داخلی، در 9 ماه گذشته، 82 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانی برگزار شده، افزود: در این جلسات 128 مصوبه برای حمایت از واحدهای تولیدی ابلاغ و مشکلات 106 شرکت بررسی شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه با بازشدن درب هر کارخانه و ایجاد فرصت های جدید برای اشتغال درب یک زندان بسته می شود، گفت: باید بخشنامه ها و قوانین موجود به نفع تولید کنندگان و فعالان اقتصادی تفسیر شود زیرا این کمترین کاری است که برای حفظ تولید کشور می توان انجام داد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان قزوین امسال در راستای گره گشایی و مانع زدایی از مشکلات، با 55 بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی مسائل و مشکلات آنها را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: این اقدامات در آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

شعبانی اعلام کرد: با توجه به مجموع این اقدامات و با پیگیری های صورت گرفته، در سال جاری 40 واحد تولیدی رفع مشکل و 41 واحد تولیدی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل و احیای 81 واحد تولیدی در قزوین/ ایجاد بیش از 4 هزار فرصت شغلی در سالجاری

رفع مشکل و احیای 81 واحد تولیدی در قزوین/ ایجاد بیش از 4 هزار فرصت شغلی در سالجاری