مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-26سياسي

استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله سوار/ باک های اضافی پلمب شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: شرکت نفت با استقرار در خروجی گمرک بیله سوار مانع از قاچاق سوخت به جمهوری آذربایجان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر پنجشنبه در ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: اجرایی کردن مصوبات کمیسیون استانی به مدیریت واحد و یکپارچه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز منجر می شود.

وی اقدامات جزیره ای در این حوزه را بی نتیجه خواند و خاطرنشان کرد: اگر مدیران دستگاه های اجرایی بدون مدیریت واحد و شرح وظایف حوزه مربوط خود به صورت جزیره ای نسبت به انجام مأموریت های خود اقدام کنند قطعاً نتایج دلخواهی کسب نمی کنند.

وی تصریح کرد: با شناسایی نقطه هدف و راهکارهای علمی و عملی می توان در راستای حل مسائل و نقاط کور حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصمیمات درست و لازم را در زمان و مکان مناسب گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل کالاهای اساسی و سوخت را مهمترین مساله اقتصادی در کشور اعلام کرد و گفت: با اینکه تمامی کشورها در این زمینه با مشکل و بحران جدی مواجه هستند اما دولت سیزدهم با تلاش های شبانه روزی خود سعی در حل مسائل معیشتی مردم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله سوار/ باک های اضافی پلمب شود

استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله سوار/ باک های اضافی پلمب شود