مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-26سياسي

توجه به جوانی جمعیت یک تکلیف دینی است


توجه ویژه به مباحث رشد و جوانی جمعیت علاوه بر وظیفه ای که به تبع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ما تکلیف شده ، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: توجه ویژه به مباحث رشد و جوانی جمعیت علاوه بر وظیفه ای که به تبع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ما تکلیف شده ، یک وظیفه و تکلیف دینی است.

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان 6بهمن 1401 در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان؛ گفت: در استان سمنان با دو چالش جدی در حوزه جمعیت و آب روبرو هستیم که اقدامات در این حوزه ها باید با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: به تبع اهمیت بحث جوانی جمعیت، این مهم در دولت سیزدهم به قانون تبدیل شد که دستگاه های اجرایی، بانک ها و نهاد ها باید با استفاده از ظرفیت حداکثری قانون ، اقدامات را در دستور کار قرار دهند.

استاندار سمنان افزود: جلسات جوانی جمعیت استان باید به صورت مستمر و با جدیت دنبال و مصوبات و خروجی آن کاربردی و موثر باشد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت تریبون ائمه جماعات، دانشگاهیان، فضای مجازی، پرتابل های شهری و سایر موارد برای تبیین و آگاهی بخشی در خصوص جوانی و رشد جمعیت و جلوگیری از پیری جمعیت و اطلاع رسانی و تشریح قانون جوانی جمعیت استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جوانی جمعیت یک تکلیف دینی است

توجه به جوانی جمعیت یک تکلیف دینی است