مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-26سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه استعفا کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه که همزمان در بنیاد مستضعفان استان نیز مشغول به خدمت بود، پس از انتصابش به عنوان مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان تهران از مدیرکلی میراث فرهنگی کرمانشاه استعفا کرد.

- محمدرضا سهیلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از حدود هفت ماه پیش که در اداره کل میراث فرهنگی استان مشغول به خدمت شدم تاکنون با تمام توان تلاش کردم تا برای جبران عقب ماندگی های هر سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدامات پایه ای را بنا بگذارم.

وی با بیان اینکه جهادگرانه تلاش کردم تا با مصادیق فساد در هر قسمتی مبارزه کنم ، افزود: در این مدت هیچ دریافتی از وزارت میراث فرهنگی نداشتم.

سهیلی به برخی اقدامات انجام شده اش در این مدت اشاره کرد و افزود: اقدام برای ثبت جهانی اسب کرد و آثار ساسانی و اشکانی از کنگاور تا تیسفون آغاز شده و در وزارت میراث فرهنگی هم به عنوان یک اولویت مطرح شده است.

وی به خروج موزه منطقه ای کرمانشاه از نیم قرن بلاتکلیفی هم به عنوان یکی دیگر از اقداماتش یاد کرد و گفت: این پروژه تامین بودجه و انتخاب مشاور شده و با عزم اداره کل تا حدود یک سال دیگر افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه استعفا کرد

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه استعفا کرد