مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-26سياسي

آینده سیستان و بلوچستان با کار جهادی روشن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در کارگاه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین ترین تحریم ها علیه ملت ما اعمال می کرد، - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توکل بر خدا و کار جهادی یقین داریم آینده ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در کارگاه جهاد تبیین سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین ترین تحریم ها علیه ملت ما اعمال می کرد، اما امروز می بینیم که کشور های منطقه را از خرید سلاح از ایران منع می کنند.

کرمی افزود: وقتی در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم مسلماً سختی هایی داریم، اما باید با تلاش و کار میدانی آن ها را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های فوق العاده ای دارد که ما از همه این ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده سیستان و بلوچستان با کار جهادی روشن است

آینده سیستان و بلوچستان با کار جهادی روشن است