مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-26اجتماعي

8 هزار دانش آموز و 130 هزار دانشجوی استان تهران به راهیان نور اعزام می شوند


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از اعزام 8 هزار نفر دانش آموز دختر دوره متوسطه خبر داد و گفت: 130 هزار دانشجو از 45 دانشگاه استان تهران برای اعزام به راهیان نور، - سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به اردوی راهیان نور دانش آموزی اظهار کرد: برای اردوی بخش دانش آموزی، در قالب یک تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه، آموزش و پرورش و استانداری یا فرمانداری، معمولا از دانش آموزان پایه دوم متوسطه ثبت نام بعمل می آید.

وی از اعزام 8 هزار دانش آموز دختر دوره متوسطه و 130 هزار دانشجو از 45 دانشگاه استان تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر، هشت هزار نفر از دختران دانش آموز ثبت نام کردند و اعزام آنها آغاز شده است و ظرفیت ثبت نام دانشجویان نیز بستگی به توانایی پشتیبانی دانشگاه ها دارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: سپاه با همه ظرفیت، آمادگی این کار را برای دانشجویان و دانش آموزان دارد و احترام ویژه ای برای این دوقشر از مردم جامعه قائل است.

سردار ذوالقدر با تاکید بر اینکه درب پادگان شهید رستگار برای عموم مردم باز است،تشریح کرد: درب پادگان شهید رستگار به روی همه مردم ایران از جمله ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان باز است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار دانش آموز و 130 هزار دانشجوی استان تهران به راهیان نور اعزام می شوند

8 هزار دانش آموز و 130 هزار دانشجوی استان تهران به راهیان نور اعزام می شوند