مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-26ورزشي

ثبت 14 رکورد ورزشی در البرز


رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز از ایجاد پایگاه ویژه ورزش های همگانی در استان البرز خبر داد.

- علیرضارحمتی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: در تلاش هستیم تا پایگاه ویژه ای برای فعالیت ورزش های همگانی ایجادکنیم تا در این پایگاه با تمرکز بیشتری بتوانیم بر فعالیت های ورزشی 42 کمیته زیر مجموعه این هیات نظارت داشته و برنامه های ورزشی را به نحو بهتری اجرایی کنیم.

رحمتی افزود: در سال جاری بیش از 14 رکورد ورزشی در استان البرز ثبت شد که از مهمترین آنها می توان به ثبت رکورد روپایی با توپ پینگ پینگ، هدزنی طناب زنی سرعت بارفیکس با انگشت و .

اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تمامی این رکوردها براس ضوابط و استانداردهای جهانی ثبت خواهد شد اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد پایگاه ورزش های همگانی جایگاه وِیژه ای برای کمیته ثبت رکوردهای ورزشی در نظربگیریم تا ورزشکارانی که این توانایی را در خودشان می بینید که می توانند رکوردی بنام خود ثبت کنند به این پایگاه مراجعه کنند .

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز به برنامه های این هیات در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و تاکید کرد: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد که این برنامه به تمامی شهرستان ها ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 14 رکورد ورزشی در البرز

ثبت 14 رکورد ورزشی در البرز