مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-26سياسي

گنج پنهان استان سمنان از منظر رییس فراکسیون گردشگری مجلس


عضو هیئت رییسه و رییس فراکسیون گردشگری مجلس از عبور سالانه 15 میلیون زائر از محورهای استان به عنوان یک گنج پنهان برای این استان نام برد.

- ایسنا/سمنان عضو هیئت رییسه و رییس فراکسیون گردشگری مجلس از عبور سالانه 15 میلیون زائر از محورهای استان به عنوان یک گنج پنهان برای این استان نام برد.

محمدرضا دشتی اردکانی 6بهمن ماه در سومین جلسه انجمن میراث فرهنگی استان سمنان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان استاندار سمنان و رییس فراکسیون گردشگری و کریمی مدیر کل پارلمانی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: مردمی کردن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک ضرورت است و ورود بخش خصوصی به این حلقه متصل، منجر به رونق گرفتن این صنعت خواهد شد.

وی با اشاره به توانایی بالای استان سمنان در حوزه جذب گردشگر افزود: استان سمنان در مسیر بین الحرمین واقع شده است و به عنوان یک گنج پنهان است.

عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در قالب یک حلقه متصل به هم است بتصریح کرد: باید با تامین زیر ساخت ها همواره تلاش شود تا از ظرفیت های گردشگری استان ، بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج پنهان استان سمنان از منظر رییس فراکسیون گردشگری مجلس

گنج پنهان استان سمنان از منظر رییس فراکسیون گردشگری مجلس