مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-26سياسي

برگزاری یادواره 313 شهید کردکوی/ طبخ 72 دیگ غذا به نیت شهدا


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی از برگزاری یادواره 313 شهید شهرستان کردکوی در 13 بهمن ماه امسال با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی از برگزاری یادواره 313 شهید شهرستان کردکوی در 13 بهمن ماه امسال با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی فاطمی منش امروز پنج شنبه 6 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان از راه اندازی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه که متشکل از 40 کمیته در کردکوی تشکیل شده به بازوی مردمی ادارات و نهادها تبدیل شده و کم کاری ها را به ادارات و نهادها یادآوری می کند.

وی از برگزاری حدود 200 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر در شهرستان کردکوی خبر داد و یادآور شد: مهم ترین برنامه دهه فجر امسال در کردکوی برگزاری یادواره شهدا است که پنج شنبه 13 بهمن با حضور دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه و مداح اهل بیت حاج مرتضی طاهری برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی از پیش بینی حضور 6 هزار نفری مردم در یادواره شهدای کردکوی خبر داد و تصریح کرد: طرح اطعام علوی با پخت 72 دیگ غذا از دیگر برنامه های ما در دهه فجر است که در حاشیه برگزاری یادواره شهدا، در مسیر میدان شهرداری تا میدان معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 313 شهید کردکوی/ طبخ 72 دیگ غذا به نیت شهدا

برگزاری یادواره 313 شهید کردکوی/ طبخ 72 دیگ غذا به نیت شهدا