مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-26سياسي

دنیای غرب به دنبال انحراف افکار عمومی ایران است


دانشیار پژوهشگاه مطالعات فرهنگی وزارت علوم با اعلام اینکه تلاش برای بیان و اصرار حقیقت در مطالب خبرنگاران محقق شود، گفت: دنیای غرب از گذشته با ایجاد تفکر و ذهن سفسطه به دنبال انحراف افکار عمومی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یعقوب توکلی عصر امروز در همایش رسانه و بازخوانی تاریخ حماسه مردم آمل به مناسبت چهل و یکمین سالگرد این حماسه اسلامی، اظهار کرد: ما در جهان امروز گفتار معضل ترکیبی از دانسته و نادانسته، فهم و غیرفهم، حقیقت و مجاز و دروغ و راست هستیم.

وی افزود: البته این مسئله امروز بشریت نیست هرچند در حال گسترش است ولی به سال های بسیار دور بازمی گردد.

نویسنده و دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات تصریح کرد: دنیای غرب از گذشته با ایجاد تفکر و ذهن سفسطه به دنبال انحراف افکار بود.

توکلی ادامه داد: آن زمان در دنیای سیاست جا افتاد که می توان راست و دروغ را جابجا کرده و با این روند مردم را قانع کرد هرچند در این بین انسانی ایجاد می شود که ذهنش ترکیب راست و دروغ است که آن انسان دچار فکر غلط شده و هویت خود را از دست می‎دهد.

وی با اشاره به اینکه عده ای نیز در مقابل به دنبال سازمان ذهنی و عدم آشفتگی ذهن بودند تا به علم منطق رسیدند، یادآور شد: ما منطق می خوانیم تا یاد بگیریم کدام اشکال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای غرب به دنبال انحراف افکار عمومی ایران است

دنیای غرب به دنبال انحراف افکار عمومی ایران است