مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-26اقتصادي

پروژه بهینه سازی روشنایی آبادان آغاز شد


پروژه بهینه سازی روشنایی معابر آبادان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز پنجشنبه پروژه بهینه سازی و تبدیل چراغ های روشنایی سدیمی و فرسوده تعدادی از محلات شهرستان آبادان به ال ای دی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال آغاز شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس در این آیین اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان و اداره برق شهرستان آبادان در راستای بهبود روشنایی آبادان اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته و مقرر شده به 110 میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

سیدمحمد مولوی افزود: در فاز اول محلات دهکده بریم، کوی کارگر شرقی، کوی کارگر غربی، کفیشه، کوی فرهنگیان (ایستگاه 12) و کوی رسالت اجرا می شود و در فاز بعدی سده، جمشید آباد، ذوالفقاری و امیری انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نصب چراغ های ال ای دی برای اولین بار است که در محلات انجام خواهد شد و معمولاً فقط در میادین اصلی شهرها انجام می شود که خود این موضوع نشان دهنده مهم بودن این طرح ویژه است.

رییس اداره برق آبادان در این آیین اظهار کرد: امروز پروژه روشنایی معابر در 6 محله آبادان آغاز شد و چراغ های سدیمی و فرسوده به چراغ های ال ای دی تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بهینه سازی روشنایی آبادان آغاز شد

پروژه بهینه سازی روشنایی آبادان آغاز شد