مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 19:202023-01-26سياسي

بزرگ ترین رویداد مد و لباس اصفهان افتتاح شد


اولین رویداد مد و لباس اصفهان به عنوان جشنواره ای برای عرضه برندهای مطرح بانوان با تأکید بر حوزه حجاب و عفاف، از امروز ششم بهمن در هتل عباسی آغاز شد و تا نهم بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

- سجاد لطفی، دبیر کارگروه سامان دهی و لباس کشور در حاشیه افتتاح رویداد مد و لباس اصفهان و در گفت وگو با ایسنا، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری سومین نمایشگاه با عرضه مستقیم در حوزه مد و لباس ایرانی اسلامی در اصفهان، اظهار کرد: تفاوت این نمایشگاه با سایر رویدادها این است که این نمایشگاه با محوریت کارگروه مد و لباس استان برگزارشده و این یعنی همه دستگاه ها عزم بر حمایت و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی دارند که این هم افزایی و هماهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است و از سوی دیگر رویداد با اجرا و کمک بخش خصوصی و مردمی برگزار می شود .

او ادامه داد: این نمایشگاه، سومین رویداد کارگروه استانی است که بعد از همدان و کرمانشاه، در اصفهان برگزارشده و سطح نمایشگاه استان اصفهان به تأیید ناظران ما از رویدادهای قبل بالاتر بوده است.

امیدواریم که در رویدادها و نمایشگاه های بعدی سطح عرضه و ارائه مد و لباس توسط مؤسسات خصوصی دیگر بالاتر باشد، زیرا در این حوزه انحصاری وجود ندارد و ما از حضور و فعالیت مؤسسات خصوصی در حوزه مد و لباس استقبال می کنیم و آماده برگزاری ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین رویداد مد و لباس اصفهان افتتاح شد

بزرگ ترین رویداد مد و لباس اصفهان افتتاح شد