مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-26سياسي

محکومیت اهانت به مقدسات و حرکت مذبوحانه علیه سپاه


طلاب و روحانیون شهرهای مختلف استان اردبیل اهانت اخیر به مقدسات به ویژه قرآن کریم و حرکت مذبوحانه پارلمان اروپا را علیه سپاه پاسداران محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال توهین به مقدسات به ویژه قرآن کریم و اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه و پاسداران عصر پنجشنبه طلاب و روحانیون با حضور در شهرهای مختلف نسبت به این حرکت اهانت آمیز اعتراض کرده و از کشورهای اسلامی خواستند تا اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین در جمع طلاب و روحانیون تجمع کننده در مدرسه المهدی مشگین شهر اظهار کرد: این اقدام غرب نشان از استیصال آنها در مقابل قرآن کریم و اسلام است و قطعاً وحدت امت اسلامی حرکت آنها را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام غلامرضا باوقار تصریح کرد: به دنبال شکست های پی درپی که نظام استکباری و غرب از ملت ایران و امت اسلامی دیده، سعی دارد تا به اشکال مختلف چهره قرآن، ائمه اطهار و همچنین مقدسات اسلامی را مخدوش کند اما به یقین در این حرکت جز ذلت هیچ بهره ای نخواهند برد.

وی مأموریت غرب را برای ایجاد انشقاق در بین امت اسلامی یادآور شد و گفت: همان طور که قرآن کریم امت اسلامی را به وحدت و انسجام دعوت می کند باید امروز حرکت ها و اقدامات ما نیز در این مسیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به مقدسات و حرکت مذبوحانه علیه سپاه

محکومیت اهانت به مقدسات و حرکت مذبوحانه علیه سپاه