مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:452023-01-26ورزشي

آرزوی حضور در لیگ قهرمانان در جشن تولد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،رم در حال حاضر به دلیل تفاضل گل کمتر با اینتر و لاتزیو در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد ولی سرمربی این تیم ژوزه مورینیو سه هدف اصلی برای این فصل دارد: - ژوزه مورینیو درحالی تولد شصت سالگی اش را به عنوان سرمربی رم جشن می گیرد که در حال حاضر فقط به یک چیز فکر می کند: صعود به لیگ قهرمانان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،رم در حال حاضر به دلیل تفاضل گل کمتر با اینتر و لاتزیو در رتبه پنجم جدول سری آ قرار دارد ولی سرمربی این تیم ژوزه مورینیو سه هدف اصلی برای این فصل دارد: قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول و راه یافتن به چمپیونزلیگ، قهرمانی در کوپا ایتالیا و قهرمانی در لیگ اروپا.

بعد از چندین روز شایعات گسترده درباره نشستن او روی نیمکت تیم ملی پرتغال مورینیو بالاخره این شایعات را قویا تکذیب کرد و گفت تنها هدفش این است که شادی را روی لبهای هواداران جالوروسی ببیند.

مورینیو که فصل گذشته بعد از 14 سال اولین جام را برای رم به دست آورد و تیمش را قهرمان لیگ کنفرانس کرد حالا در آستانه شصت سالگی تنها یک هدف دارد: صعود به لیگ قهرمانان.

مورینیو بعد از پیروزی تیمش مقابل اسپتزیا گفته بود: ما خوب کار می کنیم به خصوص بعد از جام جهانی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی حضور در لیگ قهرمانان در جشن تولد

آرزوی حضور در لیگ قهرمانان در جشن تولد