مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-26ورزشي

27 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در تبریز به بهره بردای می رسد


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 23 طرح عمرانی در این شهر بهره برداری و چهار طرح عمرانی کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 23 طرح عمرانی در این شهر بهره برداری و چهار طرح عمرانی کلنگ زنی می شود.

یعقوب هوشیار، پنجشنبه ششم بهمن ماه، در جمع خبرنگاران افزود: پل های روگذر میدان شهید فهمیده شامل پل روگذر پاسداران به ولی عصر و پل روگذر باغمیشه به پاسداران، هر کدام با حدود 400 متر طول اجرا شده است و تقاطع غیرهمسطح رسالت دیزل آباد نیز یکی دیگر از این طرح ها است که به کارفرمایی شهرداری منطقه 5 با تلاش شبانه روزی عوامل عمرانی و با رعایت تمامی تمهیدات زمستانی درحال اجرا است و طبق وعده سعی داریم تا 22 بهمن ماه به مرحله بهر برداری برسانیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: طرح اتصال اتوبان پاسداران به بلوار استاندارد نیز تا وعده مقرر شده که 29 بهمن ماه است، آماده بهره برداری شود.

وی در ادامه از بهره برداری 2 طرح ورزشی چمن مصنوعی ایثار و کجوار خبر داد و اظهار کرد: این طرح ها با رعایت تمام استاندادها جهت رفاه حال شهروندان و پر کردن اوقات فراغت جوانان آماده بهره برداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در تبریز به بهره بردای می رسد

27 طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در تبریز به بهره بردای می رسد