مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-26سياسي

یکی از سلاح های قدرتمند در مبارزه با دشمن انسجام و وحدت ملی است


اینکه در مقاطع مختلف در رژه نیروهای مسلح تجهیزات و یا ماکت های آن را رسانه ای می کنند و یا بخشی از تجهیزات زیرزمینی را نشان می دهند و بخش زیادی را هم نشان نمی دهند به خاطر این است که دشمن از هجوم به کشور وحشت کند و در ابهام .

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: اینکه در مقاطع مختلف در رژه نیروهای مسلح تجهیزات و یا ماکت های آن را رسانه ای می کنند و یا بخشی از تجهیزات زیرزمینی را نشان می دهند و بخش زیادی را هم نشان نمی دهند به خاطر این است که دشمن از هجوم به کشور وحشت کند و در ابهام باشد که چه تجهیزات دیگری در اختیار داریم.

آیت الله سیدمحمد سعیدی، ششم بهمن در دیدار دانشجویان مکانیک و خلبانی پهباد و بالگرد هوانیروز سپاه با بیان اینکه شما در مجموعه ای خدمت می کنید که این مجموعه در خدمت نظام اسلامی است، عنوان کرد: با توجه به منابع دینی ما و سیره پیامبر (ص)و اهل بیت (ع) اسلام جنگ طلب نیست و مسلمانان به جایی هجوم نمی برند و شروع کننده جنگ نیستند.

وی بیان کرد: در آیه 60 سوره مبارکه انفال که بر روی آرم سپاه هم وجود دارد خداوند فرموده است که ما آغازگر جنگ نیستیم ولی بدون توجه به حمله دشمن هم نیستیم و خود را برای دفاع مقابل هجوم دشمن آماده می کنیم تا با این کار، دشمنان وحشت و از هجوم به مسلمانان صرف نظر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از سلاح های قدرتمند در مبارزه با دشمن انسجام و وحدت ملی است

یکی از سلاح های قدرتمند در مبارزه با دشمن انسجام و وحدت ملی است