مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 00:352023-01-26اجتماعي

نه تعطیلی راه حل است، نه تغییر شاخص آلودگی


«مبنای رسیدن غلظت آلاینده های هوا به 150 برای اعلام غیر حضوری شدن مدارس در قانون آمده است؛ قانونی که در راستای قانون هوای پاک مصوب هیأت وزیران در سال 1396 است.

- مبنای رسیدن غلظت آلاینده های هوا به 150 برای اعلام غیر حضوری شدن مدارس در قانون آمده است؛ قانونی که در راستای قانون هوای پاک مصوب هیأت وزیران در سال 1396 است.

بنابراین بهتر است به جای تغییر قانون، به وضعیت هوای آلوده تهران برسیم و در عین حال به راهکارهایی که بتواند بچه ها را از مدرسه دور نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: کیفیت هوای تهران چهارشنبه با عبور از عدد 158 از مرز ناسالم برای همه گذشت.

در تهران بار دیگر 22 ایستگاه به رنگ قرمزدرآمد و طرح زوج و فرد برای چندمین روز پیاپی اجرا شد.

با این همه تنها تفاوت هوای تهران با چند روز قبل، افزایش جریمه 150 هزار تومانی خودروهای متخلف و ورود به محدوده زوج و فرد بود که البته باید تعطیل نشدن مدارس را هم به آن اضافه کرد.

پس از چند هفته تعطیلی متوالی، بالاخره نوبت به بازشدن مدارس رسید؛ آن هم در شرایطی که هوای تهران همچنان آلوده بود و شاخص ها نسبت به گذشته روند کاهشی نداشت.

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها راهکاری که از سال های گذشته به عنوان مسکن آلودگی هوا اجرا می شد، بالاخره با مقاومت مسئولان آموزش و پرورش مواجه و قرار بر این شد اگر نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه تعطیلی راه حل است، نه تغییر شاخص آلودگی

نه تعطیلی راه حل است، نه تغییر شاخص آلودگی