مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 00:402023-01-26سياسي

مجتمع شرکت های دانش بنیان لرستان ایجاد شود


رییس کل دادگستری لرستان خواستار ایجاد مجتمع شرکت های دانش بنیان استان شد.

- محمد رزم در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی مدنظر ایشان، همه ما مدیران در قبال آن وظیفه داریم.

وی ادامه داد: نزدیک به 10 سال است که شعار راهبردی مقام معظم رهبری را مسائل اقتصادی تشکیل می دهد و شعارهای سال حول این مسائل است و ایشان انتظاراتی از مسئولان دارند، همه وظیفه داریم و احساس تکلیف می کنیم.

رزم افزود: رییس قوه قضاییه نیز در بحث حمایت از سرمایه گذاری تأکید دارد و ما رؤسای دادگستری های استان ها و دادستان ها اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی را برعهده داریم، برآورده کردن انتظارات رییس جمهور در خصوص معیشت مردم و رفع بیکاری و اشتغال جوانان را برعهده داریم.

رییس کل دادگستری لرستان ادامه داد: در بازدید از این نمایشگاه به استعدادهای بالقوه، توانمندی ها و پتانسیل هایی که در استان وجود دارد افتخار کردم.

وی تصریح کرد: لرستان از استعدادهای درخشان و نخبگان جوان و خوبی برخوردار است ولی باید همه به ویژه دستگاه های اجرایی، قوه مقننه و قضاییه حمایت کنیم که استان در بخش های مختلف به جایگاه خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع شرکت های دانش بنیان لرستان ایجاد شود

مجتمع شرکت های دانش بنیان لرستان ایجاد شود