مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 05:002023-01-27پزشكي

میزان مناسب پیاده روی تند، شدید و متوسط در هفته؟


طبق تایید سازمان جهانی بهداشت میزان 30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط (5 روز در هفته معادل 150 دقیقه در هفته) یا 25 دقیقه فعالیت بدنی شدید (حداقل 3 بار در هفته با مجموع 75 دقیقه شدید) برای بزرگسالان توصیه می شود و افراد می توانند ترکیبی از فعالیت بدنی متوسط .

- طبق تایید سازمان جهانی بهداشت میزان 30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط (5 روز در هفته معادل 150 دقیقه در هفته) یا 25 دقیقه فعالیت بدنی شدید (حداقل 3 بار در هفته با مجموع 75 دقیقه شدید) برای بزرگسالان توصیه می شود و افراد می توانند ترکیبی از فعالیت بدنی متوسط و شدید را در هفته مدنظر قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش ابتلا به اضافه وزن و چاقی پس از اپیدمی کرونا، معضلات بسیار زیادی را برای جوامع به وجود آورده است و از آنجا که اضافه وزن و چاقی علل بسیاری از بیماری های مزمن (بیماری های قلبی عروقی، فشارخون، دیابت، سرطان ها) و مشکلات روحی-روانی است، افراد چاق با نارضایتی از وضعیت خود برای کاهش وزن به دنبال راهکارهای متفاوتی هستند.

عدم انجام ورزش و شیوه زندگی کم تحرک، همراه با مصرف موادغذایی بیشتر از نیاز بدن یکی از علت های مهم چاقی است و متاسفانه امروزه افراد کمتری ورزش می کنند و زمان زیادی را برای انجام فعالیت های کم انرژی مانند تماشای تلویزیون یا فیلم، استفاده از گوشی، تبلت و رایانه، انجام بازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مناسب پیاده روی تند، شدید و متوسط در هفته؟

میزان مناسب پیاده روی تند، شدید و متوسط در هفته؟