مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-27اقتصادي

رییس صنف جایگاهداران کشور: تجهیزات جایگاه های سوخت مستهلک شده اند


هم اکنون در اقصی نقاط کشور بسیاری از کارتخوان های هوشمند را داریم که خراب هستند و اصلا فراموش شده اند.

- رییس صنف جایگاهداران کشور: تجهیزات جایگاه های سوخت مستهلک شده اند هم اکنون در اقصی نقاط کشور بسیاری از کارتخوان های هوشمند را داریم که خراب هستند و اصلا فراموش شده اند.

رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: طی چند سال اخیر تاکنون متاسفانه به سامانه هوشمند سوخت و خصوصا تجهیزات مربوطه در جایگاه ها توجه نشده به حدی که مستهلک شده اند و هم اکنون خرابی های زیادی در کارتخوان ها داریم و همه نازل ها فعال نیستند.

اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 60 هزار نازل عرضه فراورده های نفتی در جایگاه های سوخت کشور داریم که قطعا باید برای کیفیت پایدار خدمات توزیع سوخت، کاهش مدت زمان سوختگیری و جلوگیری از زیان جایگاهداران همه نازل ها فعال باشند، ولی در اثر تاخیرها و ترک فعلها شاهدیم که مردم و جایگاهداران با مشکل مواجهند و مسئولان مربوطه نیز به جز انتشار خبرهایی مبنی بر وعده وعید و تئوریک، اقدام عملیاتی مهمی در این حوزه نداشته اند.

وی افزود: ما احتمال می دهیم برخی تصمیم گیران احساس می کنند که به این خرابی های نازل ها عادت شده و نیازی نیست تلاش زیادی بکنند، پیگیری های ما نشان می دهد هر بخشی قصور را متوجه دیگری می کند و با اصرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صنف جایگاهداران کشور: تجهیزات جایگاه های سوخت مستهلک شده اند

رییس صنف جایگاهداران کشور: تجهیزات جایگاه های سوخت مستهلک شده اند