مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-27اجتماعي

اعزام 80 دانش آموز آزادشهری به راهیان نور


فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به فرصت بی نظیر سفر راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: بالغ بر 80 دانش آموز آزادشهری امسال به این سفر معنوی اعزام می شوند.

- سید جواد کریمی امروز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه برای تاثیرگذاری و تثبیت یک فرهنگ باید اقدامات غنی فرهنگی را از مدارس و سنین کودکی آغاز کنیم، اظهار کرد: سفر راهیان نور دانش آموزی یکی از مسیرهایی است که در راستای تربیت دانش آموز انقلابی دنبال می شود و باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بهترین ابزار برای دست یابی به گنج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اردوهای راهیان نور بهترین سند برای نسل جوان حاضر است تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر آشنا شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاهها با آموزش و پرورش و بسیج برای برگزاری این اردوی معنوی و اثربخش، خاطرنشان کرد: هدف والای شهیدان که همان حفظ نظام اسلامی است را می توان به خوبی در مناطق عملیاتی و در قالب اردوهای راهیان نور شناخت و به عظمت آنان پی برد.

کریمی از آمادگی این شهرستان برای اعزام اقشار و گروههای مختلف به سفر معنوی راهیان نور در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در راهیان نور امسال دو دستگاه اتوبوس از دانش آموزان آزادشهری به استعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 80 دانش آموز آزادشهری به راهیان نور

اعزام 80 دانش آموز آزادشهری به راهیان نور