مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-27سياسي

شرایط فعالیت قانونی ون کافه ها و خودروهای غذا در پایتخت


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نحوه دریافت مجوز و فعالیت ون کافه ها و خودروهای غذا در شهر تهران را تشریح کرد.

- سعید بیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر و در تشریح نحوه فعالیت ون کافه ها و خودروهای غذا در شهر تهران گفت: از چند سال قبل تهران با پدیده ای تحت عنوان ماشین های غذا و ون کافه مواجه شد که در محل هایی از شهر می ایستادند و با جایی به صورت رسمی هماهنگی نمی کردند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: این پدیده را شهرداری ایجاد نکرده بود اما با آن مواجه شد و مردم نیز بعضاً از آن ها استقبال کردند؛ بر همین اساس در شورای شهر دوره قبل مجوزی مبنی بر ساماندهی مشاغل سیار اعم از موتوری و غیرموتوری دادند و بر اساس آن مجوز، شهرداری در وهله اول مکلف شد که به مواردی که در حال فعالیت بودند، مجوز دهد.

وی اظهار کرد: شهرداری در این موضوع متولی تهیه زمین است؛ به این معنا که ما زمین را در اختیار این عزیزان قرار می دهیم و اجاره ماهانه زمین را از آن ها دریافت می کنیم که بر اساس فرمولی است که سال به سال از سوی شورای شهر تهران ابلاغ می شود و بر اساس آن از دو میلیون تومان شروع می شود و حداکثر به 12 میلیون تومان در ماه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعالیت قانونی ون کافه ها و خودروهای غذا در پایتخت

شرایط فعالیت قانونی ون کافه ها و خودروهای غذا در پایتخت