مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-27سياسي

تالاب زریوار یک سرمایه ملی است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: تالاب زریوار یک سرمایه ملی است و از تمام ظرفیت ها برای حفاظت از این منبع مهم طبیعی و زیست محیطی بهره می بریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه پنجشنبه شب در سفر یک روزه خود به کردستان اظهار داشت: استان کردستان یکی از استان های بسیار مهم در بحث محیط زیست است و امیدواریم در راستای توسعه به سمت حفظ شاخص های مطلوب محیط زیستی پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه مردم کردستان دوستداران محیط زیست هستند، گفت: استان کردستان از جهت تنوع گیاهی و جانوری در وضعیت خوبی بوده و امیدواریم در شورای عالی محیط زیست بتوانیم این مناطق حفاظت شده را ارتقا دهیم.

سلاجقه عنوان کرد: در این سفر وضعیت ترابری، حمل و نقل و انتقالات استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در جواب خبرنگاران استان مبنی بر اینکه چه برنامه های برای حل معضل نیزارهای زریوار و ورود فاضلاب روستاها به این دریاچه، دارید، خاطر نشان کرد: یکی از طرح های اساسی استان اجرای سریع تکالیف وزارت نیرو و شهرداری ها در راستای حل معضل دریاچه زریوار است و به عنوان یک دستگاه ناظر اصلاً نارضایتی و مشکلات مردم را نخواهیم پذیرفت.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور بیان کرد: اجازه هیچ گونه ورد فاضلاب به هیچ سد و دریاچه ای نخواهیم داد لذا شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب زریوار یک سرمایه ملی است

تالاب زریوار یک سرمایه ملی است